ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΠΗΝΤΕΞ

ΜΕΛΟΣ : Γ.Σ.Ε.Ε. – Ο.Ι.Υ.Ε. –Ε.Κ.Α.

ΣΕΝΕΚΑ 24, 145 64 ΚΗΦΙΣΙΑ

ΤΗΛ.- FAX:2103470432

E-MAIL:SOMATEIOSPEEDEX@HOTMAIL.COM

http://somateio-ergazomenon-speedex3.webnode.gr

____________________________________________________________________________________

ΑΘΗΝΑ 15/4/2014

ΠΡΟΣ: ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΣΠΗΝΤΕΞ

 
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Συνάδελφοι –σες,

 

            η Διοίκηση του Σωματείου καταγγέλλει την τελευταία συνεργασία της εταιρείας με εξωτερικό Call Center, που βάζει σε κίνδυνο το πελατολόγιο και σε πονηρές σκέψεις τους εργαζόμενους. Μεγάλη «έκπληξη» αποτελεί πλέον η επιμονή της εταιρείας να μην στελεχώνει τα τμήματα της και η ευκολία με την οποία  προσλαμβάνει  Δ/ντες και εξωτερικούς συνεργάτες. Τι συμβαίνει;  Εδώ και κάποιους μήνες παρακολουθούμε και καταγράφουμε πρακτικές και αδικαιολόγητες σπατάλες από πλευράς εταιρείας, οι οποίες έρχονται σε αντίθεση με την αναγκαιότητα για εθελούσιες και μειώσεις μισθολογικού κόστους.

Έρχονται σε αντίθεση με την προσπάθεια μας να πείσουμε την Διοίκηση της εταιρείας, να προβεί σε προσλήψεις σε ένα από τα νευραλγικά τμήματα της εταιρεία, όπως το customer service και όχι μόνο. Συναντήσεις έγιναν πολλές,, επιστολές στάλθηκαν με κύριο και πρωταρχικό θέμα την άμεση ανάγκη για πρόσληψη προσωπικού λόγω της δυσαρέσκειας και της κακής εξυπηρέτησης των πελατών. Αντί αυτού όμως εισπράτταμε, φθηνές δικαιολογίες, ανυπόστατες υπεκφυγές, προσπαθώντας να δικαιολογήσουν κάθε φορά τα αδικαιολόγητα, συντηρώντας έτσι μια αρρωστημένη κατάσταση για να έρθει προ ημερών και με τον πλέον απεχθή τρόπο, δηλ. μέσω πελατών να πληροφορηθούμε ότι η εταιρεία συνεργάζεται εδώ και 3 εβδομάδες με εξωτερικό συνεργάτη call center. Η απέλπιδα προσπάθεια να κρατηθεί μυστικό από τις εργαζόμενες του τμήματος,, καθώς και όλοι οι προηγούμενοι χειρισμοί βεβαίως μας βάζουν σε δεύτερες σκέψεις παρ’ όλες τις αντίθετες διαβεβαιώσεις από τον υπεύθυνο Δ/ντη, εξάλλου και οι μέχρι πριν λίγο καιρό διαβεβαιώσεις και διαπιστώσεις του ιδίου για το τμήμα του, δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Τις θέσεις μας αυτές εξάλλου ενισχύουν και ενδυναμώνουν οι σκέψεις και οι προσπάθειες για απολύσεις συναδέλφων από κάποιους Δ/ντες.

            Είναι αντιληπτό και ξεκάθαρο σε όλους ότι το κόστος μισθοδοσίας ενός εργαζόμενου είναι μικρότερο από το κόστος του εξωτερικού συνεργάτη, ειδικά όταν αυτός τυγχάνει να  είναι και πελάτης της εταιρείας. Εκείνο όμως που βιώνουμε ως εργαζόμενοι είναι ότι είμαστε αποδέκτες πολλών παραπόνων από πελάτες, που χρόνια στήριξαν την εταιρεία με την επιλογή τους να έχουν εμπορική συνεργασία με αυτήν, η οποία τώρα θέτεται σε κίνδυνο. Καθημερινά παράπονα, σοβαρά λάθη χρεώσεων και αδυναμία εξυπηρέτησης φτάνουν από πελάτες, κλήσεις που δεν πέφτουν στο σύστημα, αδυναμία εκτέλεσης αυθημερόν αποστολών, λάθος καταγραφή των εντολών παραλαβής, ένας κυκεώνας προβλημάτων, τα οποία καλούνται  να επιλύσουν εκ των υστέρων οι συνάδελφοι, οι οποίοι γίνονται και οι αποδέκτες αυτών των παραπόνων επιπλέον της επιβάρυνσης με περισσότερη δουλειά.

            Πελάτης, όπως η Alpha bank να θέτεται σε κίνδυνο γιατί πολύ απλά δεν έφτασε η εντολή για stickers  με αποτέλεσμα να μην μπορούν να διακινηθούν οι αποστολές τους.

            Επειδή λοιπόν στις μέρες μας οι δυσαρεστημένοι πελάτες απλώς φεύγουν, επειδή ένας δυσαρεστημένος πελάτης δύσκολα ξαναγυρίζει, επειδή οι εργαζόμενοι έχουν στηρίξει οικονομικά και με επαγγελματική συνέπεια μέχρι και την τελευταία σταγόνα των δυνατοτήτων τους αυτήν την επιχείρηση, επειδή το επιχείρημα δεν γίνεται σωστή διαχείριση του χρόνου, δεν θα φέρει πελάτες,  και εν κατακλείδι είναι ξεκάθαρο σε όλους πια ότι οποιαδήποτε απώλεια η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τους λάθος χειρισμούς της Διοίκησης, θα πρέπει να αποδοθεί και να χρεωθεί αναλόγως.

Η  Διοίκηση του Σωματείου δεν εφησυχάζει.

Θεωρεί χρέος της να ενημερώνει τα μέλη της και όλοι μαζί συσπειρωμένοι να

υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα στη δουλειά με αξιοπρέπεια